My happy pill


Kalla mig fånig. Larvig. Töntig. Blödig. Eller kalla mig ingenting. Håll med mig. Gör det bara.

Idol 2009 är helt fantastiskt. Det är verkligen det, jag sitter och blir gråtmild (jag är inte en kille som blir gråtmild). Jag sitter och skrattar av lycka när jag ser människors drömmar bli besannade. Det är helt makalöst vad glad jag blir glad av att se programmet. Det här var nog bland det fånigaste jag skrivit, men har pausat mitt i avsnittet och bara måste dela med mig. Det var antingen bloggen eller sms till hela telefonboken.

Idol 2009 är mitt, fucking, happy pill. Tisdag till fredag knapprar jag dessa och blir en lyckligare människa.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag vet vem som kommer vinna idol ! :D

2009-09-22 @ 23:47:41
URL: http://nathaliestjernqvist.blogg.se/
Postat av: josse

haha, jag måste (förvånande, kanske även för mig en aning pinsamt) hålla med!

Det är någonting, snudd på magiskt över blandningen av musiken och människorna som kämpar för sina drömmar alltså :)

2009-09-23 @ 01:07:06
URL: http://joss3fiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0