Praktikanterna attackerar


Rena rama skräckfilmen. Titeln alltså. Att vi får praktikanter på jobbet är inte läskigt alls. Snarare roligt. Lite sådär extra roligt att min kära syster ska agera skoförsäljare den här veckan. Vilket även leder till att hon ska slaggahos mig. Det ska bli roligt, för vi ses inte allt för ofta. Taggad till tänderna!
Frågan är var vi ska göra med våra praktikanter förutom att tracka dem. Jävlas och be dem göra alla skit-jobb. Jag har legat vaken hela natten och kommit på saker som borde göras, riktigt tråkiga och jobbiga små bagateller.

Det här var ett hemskt onödigt inlägg. Bara för uppdateringens skull. Känner mig tvingad att göra något bra av det hela, så jag länger in ett fantastiskt musik-klipp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0