Serier och tv-spel är mitt liv


Vissa finner njutning i erotic, droger eller alkohol. Jag finner den i serier och tv-spel. Okej, det där var en dålig jämförelse, jag är inte attraherad av att sno bilar och skjuta oskyldiga människor i GTA4. Dock kan jag på riktigt säga att jag får en kick av att ibland bara helt göra mos av en hel polisstyrka i spel som Infamous. Kanske finner jag även en liten njutning i att bara drömma mig bort i alla de serier jag följer. Men nog om det.

Nu är det dags att slå på ugnen, värma mackor, koka té och sen bara luta sig tillbaka. Det är jag värd. Jag kommer med hela min själ försvinna resten av kvällen i serier som; Gossip Girl, One Tree Hill, Heroes och såklart Idol 2009.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0