Stockholm baby! Great as always

Shopping list:

Skepparkavaj, mörkblå
Näsduk (eller kanske näsdukar)

Oknuten fluga (eller kanske flugor)
Virkad slips
Kalsonger
Strumpor
Byxor

Plånbok


Min och Niklas tripp till huvudstaden, fredag, var såklart givande. Min plånbok må gråta men min garderob jublar. Min själ jublar. Bästa besöket var på J.Lindeberg på NK, där vi möttes av fantastisk service som vanligt. Toppenställe med toppenkläder. Fann förstås ofantligt många flugor, men ingen jag direkt fastnade sådär "BANG, BANG WOAOW" för. Plånbok blir jag utan. Finns inte. Grymt irreterande. Men felet ligger inte i att butikerna jag besöker inte uppfyller mina krav, när det gäller denna förvaringsform av bland annat pengar, felet ligger i mina krav.

Det kändes även svinbra att starta dagen med att äta på ocharmiga MAX runt klockan tio. Onyttig men mättande frukost. Till middag åt vi kött och drack gott, god (?), öl på Barbeque Steakhouse & Bar. Det var gott alltsammans, lika gott som dagen överlag var bra. Tack Niklas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0