Toalettbord blir skrivbord




Rubriken får mig att låta som Martin Timell, typ. Men icke. Här har ingen gammal antik möbel från badrummet snickrats om till ett skrivbord. Nej. Jag har helt enkelt utnyttjat min rabatt på mitt kära IKEA och köpt mig ett MALM toalettbord. Tror det kommer fungerar perfekt som "laptop-bord" inom en snar framtid.
Just nu är det bara litet och jobbigt. Det gäller att härda ut. Härda ut stormen och den svåra tiden därefter. Tiden med nudlar och euroshopper-mat, tills den tjugofemte. Jag räknar dagarna. Timmarna. Minuterna. Inte sekunderna, det blir för överdrivet.



Kommentarer
Postat av: daniel

åh IKEA! jag <3 johns blogg ! yepp :)

2009-09-11 @ 19:12:02
Postat av: Jessica

Har du förankrat den i väggen? det står tyvärr på ikeas hemsida att man måste förankra den, men jag är inte pigg på att göra det. Ska också ha den som skrivbord! Om jag nu köper den.. vill ogärna det om den verkligen måste förankras i väggen. :/

2012-01-17 @ 20:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0