Twilight-bloggen!


Jag är säkert sist i världen att upptäcka detta, men det existerar faktiskt flera livs levande bloggar som endast och enbart handlar om Twilight. Ingen tvekan om att sagan om vampyrer och varulvar är en slående succé, filmerna är superbra. Likaså böckerna. Men kom igen, bloggar om enbart Twilight? Alltså det är inte en liten oseriös svensson-blogg som min egen, dessa är stora blogg som följs av tusentals människor varje dag. Fantastiskt! Helt makalöst bra. Eller makalöst onödigt. Välj själva.

Spendera tiden lika onödigt som jag och så många andra femtonåriga tjejer med rosa ipods. Bara att googla på "twilight blogg" så har ni dem alla. Join us!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej john du är inte sist det är jag, jag fick reda på det nu när jag läste i din blogg.

2009-09-24 @ 10:16:20
URL: http://matildawengstrom.blogg.se/
Postat av: John

Matilda, vi vet båda att du redan följer dem alla. Ljug inte ;)

2009-09-24 @ 11:02:27
URL: http://jagarjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0