Jättefel!


Det finns en rad grupper på facebook vars namn går i stil med "Aktivera senaste besökare klart direkt". Det finns massor av dessa, såväl svenska som skapade i andra länder. Antalen medlemmar är skyhöga och desperata på att få veta precis vilka och när någon har besökt din profil på sidan. Vem som bläddrat igenom dina fotoalbum, luskat igenom konversationer osv. Är det bara jag eller är inte det lite av meningen med facebook? Hela grejen är väl att det för en gångs skull är okej att snoka runt på vem jag vill när som helst på dygnet. Det är i alla fall grejen för mig. Att kunna ha någolunda koll på allt och alla. Kanske är jag sjuk i huvudet. Kanske. Det är i alla fall jättefel om denna funktion går igenom. Jättefel sjuk eller inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0