Två timmar, tjugotvå minuter och fjorton sekunder


Det har tagit mig två timmar, tjugotvå minuter och fjorton sekunder att skriva det här inlägget (myt på sekunderna). Känner mig helt otroligt nöjd. Slutresultat är lika med blank page. Jag hade inte alls skrivit tjughundratios mest skruvade inlägg och aldrig varit så nöjd, inte alls. Så var det inte. Har suttigt här och stirrat på denna blanka sida under hela denna tid... det svider inte inte i mina fingrar efter allt knappade som det gör i ögonen efter allt stirrande.
Känns som jag har kastat bort en remsa av mitt liv! Blogg.se kan fara åt helvete. Nu går jag och skriker mig till sömns i min kudde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0