3 dagar, tjugotre timmar sen...

... vi hördes sist. Sågs sist. Lästes sist (?). Nästan fyra dagar sen jag delade med mig av något från min vardag. Eller från mitt huvud, som inte alltid hänger med i min vardag. Det är en stark anledning till att det mesta i min blogg är osammanhängande och felstavat. Det sistnämnda hänger säkert mest på att jag oftast är salongsberusad eller Goya-berusad när jag textar publikt. Hur som helst. Här är jag. På ett silverfat med ett äpple i munnen, tänker inte ens gå in på vad mer finns på fatet, eller inte finns.
Av vad jag kommer ihåg från sist, så vill jag påstå att mina dagar varit givande och underhållande. Grymt pizzabak, upptäckt ny musik, alkohol och gott sällskap. Chefen tillbaka på plats, jag är tillbaka som högra hand och allt är som vanligt igen. Har inte så mycket mer att dela med mig av, för nu.
Håll till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0