Allt luktar kräfta

Idag släppte äntligen lukten av kräfta från mina händer, vilket var på tiden. Har säkert tvättat händerna tvåhundra gånger sen i lördags natt. På tal om helg och skaldjur så bjöd jag och Daniel till med kräftskiva sista sommarlördagen till ära. Bjudna var en hel drös med snygga killar i sina bästa år. Och som vi hade trevligt! Med nästan tvåhundra kalla öl i hushållet, vin, snaps och dyr rom härjade vi hela natten. Vissa gick och lade sig av matthet redan vid tolvslaget, andra spelade gitarr och sjöng vackert - själv hällde jag i mig min och mina kompisars vinst-rom strax efter tre. Efter de klunkarna och lite hostande är det svart. Bra kväll! Bilder och filmer kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0