Dålig fast bra

Igår avslutades dagen med god glass som smälte och en dålig film som pratades bort med coola Sanna. En toppenkväll minus min trötta sida som satt till innan vi ens hälsat.
Idag startade jag min dag med att tappa en stor karta ägg, tjugofyra stycken gick i golvet, varav tjugo gick sönder, det räckte i alla fall till frukost. Att dagens enda aktivitet var att gå tillbaka till jobbet efter en otroligt slapp semester gjorde inte saken bättre. Har känt mig ond mot såväl kollegor, skor och kunder mest hela dagen. Behöver vara hemma och lata mig några dagar till känner jag. Nåväl, så illa är det inte egentligen. Ägg är billigt och skor är min passion - något jag tänkt för mig själv mer än tusen gånger idag. Dagen räddades av ett efterlängtat samtal med Pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0