Den bästa veckan i våra liv - update # 4

Den bästa veckan i våra liv är över! Precis som min semester. Imorgon, måndag, börjar verkligheten igen. Tillsammans med en bunt fantastiska människor har denna vecka varit något över det vanliga, på många plan. Framför allt så har det med största nöje bränts en jävla massa pengar. Lunch och middag ute, hyrfilm + tillbehör och krök utan dess like i stort sätt varje dag hela veckan... det är så att jag skäms, med ett leende på läpparna. Det har varit en fantastiskt rolig vecka. Jag är tacksam för mina goda vänner, samt att vi alla delar så coola nöjen.
En oförglömlig spårning i torsdags, som för övrigt finns på film. Kommer snart på YouTube, håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0