Fantastiskt bra

Precis som många andra butiker idag så är även den jag jobbar i underbemannad för jämnan. För det mesta är detta en mindre katastrof. Nya varor som inte hinner ur sina kartonger, golv som borde moppas noggrant, omskyltningar och kunder som inte får den service som vi är kapabla till.
När det inte är katastrof, då allt nytt är på plats i nymöblerade hyllor och golvet är så rent att det nästan är ok att gå på strumpor på, samt att de allra svåraste kunderna lämnar butiken nöjda - då njuter jag. Spinner som en katt över veta att jag och mina kollegor är fantastiskt bra på det vi gör. Idag var en sådan dag, allt klappat och klart innan det ens var kväll. Sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0