Två saker

Känner att jag inte alls riktigt vet vad jag vill med min publika dagbok. Ungefär som jag inte riktigt vet vad jag vill överhuvudtaget. Ung och dum. Lite för smal och vilsen. Ett nötskal jag skulle trivas i.
En gång i tiden hade jag tillräckligt med läsare för att se ner på människor. En tid då det här skrevs mer strunt och uppdatering var ett dagligt faktum. Idag ser jag inte ens över statistiken, noll intresse för sånt, dag till dag noll motivation att dela med mig av något. Det kan bero på två saker; Min otroliga slöhet som uppkommit på äldre dagar. Eller så sysslar jag helt enkelt inte med något värt att skriva om längre...
Jag tror benhårt på båda två på samma gång, kanske mindre på den sistnämnde. Som ett bevis på min slöhet så vaknade jag för en knappt halvtimme sedan och min frukost bestod av överblivet godis från HEMMAKVÄLL sedan gårdagens femte hyrda film denna vecka. Men visst pysslar jag med något om dagarna, mest med följande; arbete, komplicerad kärlek och filmtittade. Sen om det är något ni vill läsa om tåls att överlägga.
Håll till godo, en dag kanske jag sponsrar er med läsning lika mycket som jag hyr film!

Kommentarer
Postat av: Olli

Du har så sjukt fel om varför du inte skriver! Det är väl uppenbart! Jag finns knappt i ditt liv något mer! ='( Kom och hälsa på!

2010-08-24 @ 18:11:34
Postat av: Olli

Du har så sjukt fel om varför du inte skriver! Det är väl uppenbart! Jag finns knappt i ditt liv något mer! ='( Kom och hälsa på!

2010-08-24 @ 18:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0