Handbagage

Resan till Paris närmar sig med stormsteg. Tiden blåser snabbt fram precis som livsfarligt kall snö blåser längst den långa vägen till busshållplatsen. Jag och Angelica har bestämt oss för att bara ha med oss handbagage, vilket vi ansett räcka för vår lilla weekend. Problem numero ono är följande: mått på väska. Alla mina väskor går bort förutom en grymt sliten laptopväska från Fred Perry och min rugby bag från Ralph Louren. Ingen av dessa är godkända från min egen sida, kräsen och idiot som jag är. Så jag letar runt efter en ny i skrivandes stund! Dessa är starka kandidater:




Acne

Fred Perry

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johan

Investera i en bra kabinväska från Samsonite istället. Det är kvalitet så det smäller om det, så du kan ha den många långa år till. Kabinväskor har blivit snyggare och cleanare på senare år, så misströsta inte! :) Botanisera i butiker i Gävle; jag köpte min (stora) resväska på Väskshopen.

2010-02-25 @ 06:44:23
URL: http://johanbrook.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0