Ledighet = rastlöshet 3

Idag har jag inte gjort ett skvatt. Tackat nej till träning och fotbollskik. Frågan är vad det är frågan om. Varför tacka nej till saker och ting som jag så gärna vill hinna med då tiden inte finns... hemskt onödigt. Ungefär lika onödigt som att sitta uppe såhär pass länge då klockan ringer halv sju. Imorgon står personalmöte, passfix och byxjakt på schemat - ser fram emot alltihop faktiskt.

Vad gäller bristen på text, bilder och fantastisk musik i den här bloggen har det mest med att göra att jag ännu inte har förstått hur jag beter mig för att lägga över bilder från iPhonen till datorn ännu. För den delen inte heller begripit hur jag bloggar från luren. Min kärlek för den faschinerande prylen må vara lika varm och stark som solen men ibland är den bra jävlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0