Snabbspolning


Helgen har gått snabbt och varit händelserik. Den har gått så snabbt att jag knappt hunnit gått på toaletten i lugn och ro eller suttigt vid den högljudda datorn för den delen heller. I korta drag så såg min helg ut följande: mycket skratt och kramar med Angelica. En hel del snygga pjucks blev sålda. En back öl, lika många cider plus tre liter vin försvann spårlöst. En dimma av sång, dans och tequila skjölde över mig (och mina vänner, över vissa mer än andra). En alldeles för kort vistelse på krogen, ändå gick där pengar som liv i Haiti. Det har ätits förvånandsvärt mycket hemlagat och disk har försvunnit med en ovanlig hast för en gångs skull. Sist men inte minst så gick den där blåsta brunetten i Paradise Hotel och vann hela skiten.
Till och från har livet sett ljusare ut för varje ledig dag som gått, för min del. För andras tvärtom. En av mina närmaste fick åka hem med sorgsen blick och planer på att döda hela världen. Det suger - för hans del. För min del, det gör ont att se människor lida. Det gäller att försöka se vad som är bra och vad som är dåligt, fokusera det som är bra. För min vän är riktigt bra och förtjänar inget annat. Med det sagt så tänker jag nöta lite mera "fäjjan" sedan somna i en säng som kommer vara på tok för ensam.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0