Vad jag vill


Hej jag heter John och jag köper vad jag vill. Precis vad jag vill. Hela tiden. Mest när jag inte behöver. Vare sig det handlar om byxa, telefon, kudde eller strumpa så införskaffas det med en faslig fart. Så snabbt att varken jag eller min ekonomi hänger med... två dagar innan lön; en näve mynt i jackfickan, tomt busskort och minus på kortet. Mina livsvanor gynnar inte mig själv eller min plånkbok. Skulle hemskt gärna vilja säga att det råder hårda tider för en halvtids-knegare men det vore att ljuga. Luras. Tala osanning. Det handlar om att planera inköp och sluta unna mig dyrt kaffe och kläder från Acne. Handlar om att växa upp och inte bara se till att frisyren ligger rätt alla de gånger jag möter min spegelbild. Allt måste ligga rätt. Allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0