Äntligen måndag


Äntligen måndag. Inte som i ny vecka med fler ursnygga skor att sälja. Utan äntligen måndag som i lediga måndag. Lediga tisdag och likaså lediga onsdag. En mer än godkänd start på den tredje veckan av tjugohundratio, för min del. I brist på aktiviteter och cash så pyser jag hem till mamma och syster tills i allafall onsdag kväll. Där tänker jag äta hemlagad god mat, lira spel på tv:n och kolla på en massa filmer. To do list för morgondagen (idag, måndag) blir följande; solning, tripp till HEMMAKVÄLL och sedan att försöka hinna med en buss hem till skogarna. Innan jag gör allt detta så ska jag se till att lämna lägenheten i ett skinande skick. Ett skick värt den och förstås mig själv.
Helgen har varit vit. Hör och häpna. Det känns som om något fattas... det ligger inga kapsyler i slasken och en andedräkt av öl, rök, sprit och vin existerar inte. Det känns bra i såväl gom som själ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0