Äntligen onsdag


Idag firas min syster! Hon har blivit hela sexton bast. Det känns konsigt - men roligt. Det är hög tid att hon blir stor flicka. Dagen började i vanlig form; skönsång för ett sömnigt födelsebarn. Sången var nog inte i piggaste laget heller. Efter paket och spruckna glasrutor gick jag och "vilade", sov till klockan tre. Varje gång jag sover så länge, eller längre, tappar jag livslusten. Att det är näst intill kolsvart ute när man stiger upp gör inte saken bättre. Dock är det inte rätt dag för depp och datorsittande. Idag är min systers dag och då gäller det att dra på smilbanden. Vilket jag mer än gärna gör... dock vet jag inte vad jag tycker om den långa väntan på tårta. Just nu skulle jag utan tvekan kunna ha ihjäl hela min familj för en slice tårta. 




Grattis kära syster! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh ! vilken bild ... haha aja tack så mkt kära bror :) ! <3

2010-01-20 @ 22:41:17
URL: http://silverhatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0