Boots med snörning


Plötsligt blev alla mina skor fula och obekväma. Varenda par jag äger sitter skevt och skaver som om det bodde en igelkott i dem. Sen för att inte tala om att de alla ser ut som riktigt fula båtar, typ mögliga gamla skutor. Jag behöver nya skor (det finns personer som skulle kunna mörda mig för de orden), jag behöver ett par nättare kängor med snörning upp till halsen. Jag behöver dem nu. NU!

H by Hudson brown (finns även i black)

ASOS Work Boots Black


Schmoove


H by Hudson multi



Topman 14"


Egentligen föll ingen av ovan mig i smaken riktigt ordentligt. De ramlade liksom brevid munnen, men om jag nu måste så får jag väl blåsa bort damm och bara leva med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0