En doft av citron


Det är himla trevligt med nymoppade golv, det känns så grymt rent. Även om det inte gjort så hemskt stor skillnad mot innan så inbillar jag mig att golvet är som nytt. Det känns som om jag har grävt mig genom sten,vatten och jord för att komma ner till detta blänkande parketgolv. Inte nog med det så inbillar jag mig även att lägenheten nu luktar godare än innan... en doft av citron. Jag tycker inte ens om citron. Möjligen i en drink, eller två. Inte till fisk eller något sånt - fy fan.

På tal om städning och drinkar (-drinkar) så funderar jag på att köpa upp mig inom städredskapen. Det är som med allt; dyrare och snyggare prylar gör livet, städningen, roligare.

Kanske inte lila. Men defenetivt med lyse och den här modellen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Alex

"Jag tycker inte ens citron" hahahahahahahaahahahahahaahahahahahaah.....

2010-01-15 @ 10:39:02
Postat av: Alexander

Hehehehehehe....

2010-01-15 @ 10:39:50
Postat av: Maja

Har också spanat in den där modellen, känns så enkel och bra:)

2010-01-15 @ 10:50:47
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0