Just nu

Min mage är mätt som få och lika kall som mitt rum om natten. Kall av mjölk. Magen alltså. Närmare en liter mjölk och två avsnitt av Heroes har jag hunnit med de senaste två timmarna. Kvalitétstid som bara sjutton. På tal om sjutton så tror jag min syster fyller sexton eller femton snart. Inte helt säker såhär i nuläget - för att förbättra på er bild av mig som en tunn,konstig och förvirrad typ så tänker jag inte stanna upp i skrivandet och tänka efter. Mitt rum är verkligen kallt, för kyligt för att det ska gå att somna utan extra täcke och filt. Jag och Angelica tittar lite halv-spontant på resor till Paris eller London öven en helg eller två. Trots att vi nästan är vuxna människor så blir jag orolig över det hela. Det är så mycket att tänka på. Är det lika kallt där som i min mage och mitt rum? Har jag verkligen tillräckligt bra koll på saker och ting för att hinna med rätt plan? Många ting att tänka på. Allt jag vet i nuläget är att jag måste ha ett till glas mjölk och att jag vill trampa runt i marinblå converse på Paris alla gator. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0