P3 GULD GALAN


Känns som något som jag verkligen borde ha koll på. Koll på när den går, nomineringar och allt annat som har med detta glamm att göra. Det har jag inte. Jag visste inte ens att den gick idag... men det var ju bara en glad överaskning och förgyllde hela min kväll. Timo Räisänen gjorde en grymt härlig entré men resten av sitt jobb för kvällen som gala-ledare var allt annat än härligt, eller grymt för den delen. Det var pinsamt dåligt! Inte räddas det hela av att idioterna Anders och Måns är där och sprider sin helt obegripliga humor. Annars har den varit suverän! Lasse fick ett par priser, Takida fick inget alls och sköna Johan Reborg var på besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0