Paradise Hotel 2010 - Tja Rami


Jag var ett stort fan av Big Brother när det gick, inget jag är stolt över. Jag tålde inte att titta på Paradise Hotel när då de talande danska här om säsongen. I år såg jag fram emot serien något enormt. Dock tillät/tillåter inte mitt arbete att jag hinner se alla avsnitt på korrekt sändningstid - det suger. Det är riktigt kasst med tanke på att när jag kommer hem och slår på datorn så har hela världen kommenterat kvällens avsnitt på såväl facebook, msn och diverse bloggar. Med andra ord så har jag inte följt serien i år alls. Ikväll kikade jag två avsnitt, som väntat så förstod jag inget alls om någon. Den enda personen jag kom att ogilla skarpt var Rami den slibben. Riktigt falsk och äcklig, för att inte tala om ful i håret. Är det någon som verkar cool så var det han med glasögon och hatt. Så himla skönt att fjanten Rami åkte ur! WIN WIN.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0