Rätt köl

Jag känner mig matt på att konversera. På att skriva. På att göra. Till och med på att tänka. Vill bara försvinna bort en stund för mig själv. Inte för länge. Absolut inte för länge. Jag vill bara andas lite. Jag tror det är ikväll denna andhämtning kommer att ske. Saft, hemlagad mat och en riktigt bra film. Det vore något. Precis som ett hushåll fullt av disk, pizza, läsk, vänner och pizzakille hade varit fantastiskt - det vore någonting det med. Men för ikväll; vill jag vara skitig, ful i håret och laga en-mansportioner. Jag har inte mer meninglöst att dela med mig av, för nu. Det var inget viktigt helt enkelt, påminnelse i form av uppdatering som får mitt samvete på rätt köl och mina fingrar borta från öl.. för ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0