Slänga slantar


Lönen som ramlar in nu i nästa vecka kommer att se bra ut. Hemskt bra ut i mina ögon. Det blev många timmar avklarade på såväl Scorett som på Sandegårds i december. Som om det inte var nog med en stor kvot av timmar så får jag från Scorett en rejäl bonus. Det känns utomordentligt bra, både för mig själv och min plånbok. Så nog med rader som kan betraktas som skryt, men ibland behövs det. Vad gäller pengar som ramlar in i framtiden ska benhårda regler för dessa stiftas. Det ska sparas en del, inte bara slösas. Ska jag slänga slantar på något så ska jag inte slänga det på strunt.

Inköpslista för februari:

- spegel till sovrum
- byrå till sovrum
- vägghyllor till kök
- ny micro
- svarta jeans
- strumpor
- vin till vinställ




Kommentarer
Postat av: erica granath

Du borde köpa glas gjord av stål!

2010-01-21 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0