Vill inte ha mer vitt

Det är många som klagar på vintern. Först ut som vanligt var alla mammor, sedan resten av vuxenvärlden. Jag tillhör den ännu inte, jag är inte tillräckligt "fryssen" som Alex och Patricia säger. Inte heller har jag någon garageuppfart eller bil för den delen att skotta av. Nu klagar alla på snö och kyla. Överallt! I alla jävla bloggar jag snubblar över. Vanligtvis vill jag följa strömmen så lite det bara går men det är riktigt svårt när det är så förbannat kallt ute. Så... jag vill inte ha mer vitt. Min näsa rinner och mina läppar samt händer torkar ut så fort jag kylan möter.

Det blir inte bättre, inte ett dugg, av att se dessa bilder. Sveriges bästa blogg sen länge, check out the pics and cut yourself. Jag har redan blodat ner hela skrivbordet, med det säger jag godnatt och ser fram emot bio och Angelica imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0