Bra jobbat med gråten i halsgropen

Jag har klagat så mycket på sistone över stress, märkande och alldeles för tidiga alarm, för att ha med i beräkningarna att jag faktiskt är ledig en hel vecka från och idag. S-k-ö-n-t stavas det. SKÖNT! Har mitt i all övertid missat en veckas sparad semester, det är bra jobbat. Lite för bra jobbat John!
Om nu min käre vän tar beslutet att fly till Götet till hösten och ett antal år framöver, så kommer denna vecka spenderas med två av de viktigaste människorna på jorden. Det kommer hängas lite överallt, kors och tvärs. Med och utan en öl i vänster hand och rödtjut i höger. Alltsammans med gråten i halsgropen. Favorit i repris av skolavslutningen årskurs nio tro? (Känns s-k-ö-n-t att det var för så längesen att kameror då inte sett dagens ljus).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0