Den bästa veckan i våra liv - update # 1

Egentligen är det fel att uppmuntra till något muntert just denna vecka. Min gode vän Olli gick och blev en riktig man och flyttade till Boden av alla hårda platser i vårt land. Riktigt stora kliv som lämnar tomma fotspår i mitt hjärta. Innan mannen i fråga ens burit en sin första kartong saknar jag min arma finne.
En god vän lämnar mig i trista Sandviken. En annan håller på att bli tokig över vart han ska ta ta vägen i höst. Alex, mannen i mitt liv, har fyllt vuxen. Daniels dyra jeans är numera gröna och alla våra inre organ har fått sig ett riktigt slag under bältet av den alltid segrande ringmästaren alkoholen.
Eftersom jag ibland inte är det minsta unik så börjar jag precis som vi alla gör; med det negativa.
Förutom ovanstående krafs så hänger jag inte läpp. Goda vänner på besök, nya spännande människor upptäckta över sallad och kaffe. Jag har lyckats fylla år tre gånger nu i sommar, varav två denna vecka. Håller fast vid att denna vecka är den bästa i våra liv. Inte i allas. Inte i mitt... men ändå lite. Som så många gånger är kluvet rätt ord på rätt plats i mitt tänkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0