Det har varit en dag...

Idag korkade jag upp vid klockan tre på eftermiddagen. Jag var på fullaste allvar berusad när jag beställde mat på Jensas Pizzeria i Sandviken, då var klockan inte ens fyra. Det är något jag skäms för. Känner mig hemsk då jag beställer mat av den otroligt söta tjejen i kassan och luktar som en alkis. Det känns skit rent ut sagt, jag menar - sist jag pratade med henne försökte jag köpa restaurangens frysbox, det är ju som serverat för en dejt över en kopp kaffe, eller? Nu är den lilla skvätten koffein kastad till duvorna, precis som det härliga samtalet vi aldrig haft (eller kommer att ha)... det har varit en lång dag. Det har varit en berusad dag. Det har varit en dag utan ände, knappt. Men nu är slutet här. Jag har hunnit umgåtts med coola människor, massor av vin och firat Kärstin som fyllt hela tjugo år. Jag är nöjd.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0