Just nu: regndansen

Just nu: regndansen i mitt vardagsrum. Gör helt rätt med fötterna, höfterna och resten av överkroppen, jag är magisk på det här. Mina rörelser är lika magiska som dansen i sig. Med hela min kropp ber jag gudarna att skänka mig regn. SKÄNK MIG REGN. Önskar innerligt att det ska ösa ner precis hela veckan ut, förutom onsdag då jag är ledig, så att siffrorna går upp lite igen. Visst, sneakers i tyg och allt vad gladiator heter säljer säljer så mycket att jag tror mina kunder fått solsting och glömt bort att de redan inhandlat dessa. Men vad gäller resten, våra fina stövlar, boots och annat som hör sommarkvällar och framför allt höstkanten till står och blir dammiga. Kom igen nu shoelovers! Våga vara först! Imorgon ska jag jobba i boots och visa vart skåpet ska stå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0