Pilla

Känslan av att med eggen av en kniv försiktigt sticka i det lilla kött som gömmer sig under nageln är så hemsk att jag grinar lite. Förstår ni hur jag menar? Att verkligen skära sig själv under nageln... om och om igen. Det är precis vad jag och mina kollegor har gjort i fyra dagar nu. Bytt etiketter på säkert fem tusen skor (jag vet, oh my fucking god). Pillat bort - stuckit sig under nageln - pillat fram ny etikett - stuckit sig under nageln. Samma procedur på ett led av skor som saknar ände. Jag blöder under mina naglar och smärtan att slå på tangenterna är olidlig. Slutar med detta trams på en gång och ber om att fingrarna läker till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0