Upptagen cool kille

Anser mig inte längre ha tid med bloggande eller att läsa bloggar längre för den delen. Det känns trist. Inte lite trist heller. Jag lägger den lilla tid jag har till övers på annat viktigt, till största del på facebook (såklart), vin och att umgås med vänner. Sen får jag inte glömma att många timmar går åt att skjuta fram saker och ting, sånt som disk, tvätt och matlagning. Jag är så jävla cool att min mage fylls med utemat och min garderob fylls med onödiga nya plagg... grymt cool och upptagen kille. 

På tal om cool, jag hoppas ni har koll på att jag större delen av sommaren är butiksansvarig på Scorett i Valbo? Det är en riktig penisförlängare! Bara så ni vet. Sen är jag som tidigare en snäll, varm och gosik kille som gillar solnedgångar och tjejiga drinkar. Välkommen in!






 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0