Bildparad, viktigt innehåll

Är det godkänt att stava "bildparad", alltså en parad av bilder, ska det vara "bild-parad" kanske? Stavningen är inte det viktigaste. Fast samtidigt inte det mest oviktigaste. Samtidigt som jag inte ger allt för innehållet, inget jag själv skulle läsa ikapp om jag varit på resa i fjärran länder utan internetuppkoppling. Design existerar inte ens, knappt några bilder heller. Så vad är egentligen det viktigaste i den här lille blöggen?

Nog om det. Jag har alltid varit mer för text än bilder (uttrycket "en bild säger mer än tusen ord" kan dra något gammalt över sig). Hellre ett sms med en avklädd text en ett mms med en avklädd bild, hellre en kort men sammanfattande text än en bild som kan tolkas på tusen sätt... något åt det hållet. Detta står jag för i stort sätt alltid, det finns såklart undantag, som med allt.
Anledning till luddig text är att denna annars väldigt textrika blogg är numera proppad med bilder knäppta med halvtaskig Iphone-kamera. Antar att undantag även görs här, nästa inlägg blir en bildparad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0