I rätt riktning

Jag har för inte så länge sedan slagit promt fast att det enda vettiga utestället att förtära alkohol på i Sandviken Lobby Nightclub inte längre är något för mig. Det är det fortfarande inte, men det kanske skulle kunna bli. Kanske kan vi bli goda sängkamrater igen, att älska som förut blir svårt men detta är sannerligen ett steg i rätt riktning. Här om veckan öppnade äntligen Lobby sin uteservering, något som övrigt enligt annonser och rykten skulle ha öppnat under Sandvikendagarna som var för två helger sen. I torsdags öppnade de i alla fall, med tillstånd för starka drycker, bjöd på sommarbuffé och ett väder på topp. Jag, Kristian och Daniel gjorde ett besök med tanken på lite snacks och kanske ett glas vin... när vi lämnade vårt bort stod där inte bara en flaska vitt, utan även en flaska rött samt en bubbel! Kul kväll, riktigt kul kväll. Kanske blir det en liten sommarromans det här, som i sin tur leder till goda vänner med fördelar - Lobby och jag, känns inte alls omöjligt längre.


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0