Livsnjutare / köptorsk

Ikväll unnade jag mig utemat och ett besök på underbara HEMMAKVÄLL tillsammans med Slack och Slurk. Det är väl kanske tredje eller fjärde gången den här veckan, om inte femte... kan inte längre kalla det "unna mig" utemat, kaffe, läsk och annat gott, det är helt enkelt min livstil numera. Som Daniel ikväll så vackert sa; "John du är en livsnjutare". Det var rart sagt. Känner mig verkligen som en människa som verkigen gottar mig av allt det goda. Äter, köper och klär mig i precis vad jag än önskar. Allt detta så länge plånboken är tillåter förstås. Vad Daniel sa ikväll var tyvärr bara en engångsgrej, han brukar kalla mig; "en jävla köptorsk". Det stämmer nog bättre. Tyvärr. (Och för övrigt så har min plånbok kapitulerat för längesen, i ärlighetens namn).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0