Ny frippa

Håret bakom öronen ligger inte lika bra som det en gång gjorde. Det fantastiska pulvret Dust it format inte längre som jag vill. Pust och stön. Är det något som är viktigt så är det håret, för att det ska kännas bekvämt att... faktiskt, leva. Så fåfäng är jag. Just nu känner jag mig lite självmordsbenägen över det hela. Frågan är hur vågad denna förändring kan tänkas bli, ska jag klippa mig som alla andra - ? Blä vad tråkigt. Blä för att jag har ett för tanigt huvud. Tråkigt för att så många redan ser ut just såhär: snagg sida, snagg nacke, rufs eller slick bakåt uppe på huvudet. Hittade ingen bra bild, trots att precis alla kör den här snygga frisyren, noll bilder. Fast sak samma, blä och tråkigt på en och samma sak, det är ju ingen vidare bra ny frippa...


Kommentarer
Postat av: Micke Larsson

klipp Joe Strummer, se bild i mail :-))

2010-06-08 @ 22:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0