Semester del 1

Lördagen som kommer är starten på första delen av min semester. Nästan tjugo dagars ledighet. Vid närmare eftertanke så är det egentligen den första riktiga ledigheten sen tjugohundrasex. Det är rätt läskigt. Som med så mycket annat så blir mina förväntningar på dessa, förhoppningsvis, soliga dagar skyhöga. Det krävs planering, mycket vin och en väckarklocka som får upp mitt trötta jag så dagarna inte går förbi för fort...

Första aktivitet blir att måla om mitt sovrum. Spacka, slipa och måla vitt. Allt ska vara vitt. Fräsch, nytt och enkelt! Beroende på hur mitt huvud mår söndag eftermiddag så är tanken att de första penseldragen skall göras då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dåligt uppdaterande på semestern :)

2010-07-12 @ 16:06:32
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0