Wii... huu!

Kvällen har bjudit på arbete, förstås. Stängning av butiken och jag går så vackert hand i hand varje dag, nästan. Det är viktig uppgift. De sena passen som jag oftast gör kompenseras med sovmorgon, och jag som alla andra skattar dessa extra timmar i sängen högt. Riktigt högt. Nästan lika högt som högen av kvitton det blev ikväll. Måndag, över tjugo grader och strålande sol på en klarblå himmel - det är tydligen sko-shoppar-väder. Inte enligt regelboken, men som erfaren säljare vet jag att den inte alltid går att rätta sig efter. Sprängde dagens budget och fick springa kissnödig hela kvällen, med en ständig kassa-kö i ögonvrån. Livet är inte lätt för varken en blåsa eller en säljare på Scorett. Men roligt har vi, blåsan och jag.

Efter butiken blivit larmad och låst for jag och Alex hem till Daniel för att svettas med Wii. Svettas är verkligen rätt ord, imorgon kommer min kropp lida av en pinsam träningsvärk. På riktigt! Wii är inte dumt, inte dumt alls.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0