Allt det här


I den här bloggen publiceras sällan ett inlägg varje dag. Istället kommer det en hel klump av inlägg si sådär ett par gånger i veckan. Måste vara grymt tråkigt att vara någon av mina, förvånadsvärt, många läsare att inte få sin dagliga uppdatering. Istället kommer det alldeles för sällan näst intill för mycket att läsa vid ett och samma tillfälle. Det är inte bara den tråkiga designen, antalet läsare och felstavningar som skiljer min publika dagbok från de bloggar som slåss om förstaplatsen på topplsistan på blogg.se, det är även innehållet. Många av alla de bloggar jag glimtar igenom under alla timmar som spenderas i ljuset av internet är så fattiga på meningsfull text. Händelser som egentligen inte är värda sin uppmärksamhet... ändå är det så förbannat intressant att veta vad Katrin Zytomierska och Bingo Rimér har ätit till frukost. Helt meningslös text. Minna egna rader är enligt mig själv steget värre, åt det sämre alltså. Ändå är det så förbitande roligt att skriva av sig för att sedan läsa igenom och tänka - varför i helvete skrev jag allt det här?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0