BRAND I HUSET



Kan nog vara det sämsta sömnpiller någonsin. Imorgon är det öppning av den vacrka butiken Scorett Valbo som gäller. Sportlov och kunder som fortfarande har pengar, det gäller att vara pigg och fokuserad. Följande kommer få mig att vara raka motsatsen:

- Grymt trött kropp från ett hårt pass på gymmet. Otränad som jag är så kommer jag säkerligen känna av och i sin tur gnälla lite extra över det hela. Sen finns förstås risken att alla mina kunder önskar tunga skor från de högsta hyllplanen.

- Brand i grannlägenheten som fick hela huset på fötter och nerver i gungning. I alla fall mina nerver. Brandmännen säger att det inte var någon fara, men inte heller någon förklaring till den rökfyllda lägenheten... Känns otroligt osäkert och jag vet inte om jag vågar gå till sängs!

Trötthet är ledordet. Fan.

Det enda ljusa med dagen är att Angelica kommer hem från det där förbaskade Uppsala!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0