Hundratusen saker

Jag har jobbat nonstop hur länge som helst nu känns det som. Inte heller blir det bättre av att helgen är lika fullt av arbetspass som Valbo Köpcentrum kommer vara av folk. Denna löningshelg innan Påsk är efter Jul helgerna den viktaste under hela året. Det kräver bekväma skor, flexibel outfit och ett huvud som är med. Inte ett huvud som är kvar på rökrutan på någon klubb. Jobb, jobb och åter jobb.
Imorgon (idag), fredag, är jag trots allt ledig. Då vill jag hinna med hundratusen saker. Gymma, sola, klippa mig, äta någon god lunch, fylla upp kylen, fika och strosa runt i Gävle för att hitta något fint. Det går ju inte att hinna med allt, men det vore förbaskat roligt!


Kommentarer
Postat av: Angelica

det går visst att hinna med allt! blondie

2010-03-26 @ 09:00:47
URL: http://adilen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jävligt dålig uppdatering Johnbanohn!

2010-03-31 @ 18:51:16
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0