Nackskott


Utdelning av välförtjänta nackskott är på sin plats. Har under de senaste dagarna haft med riktiga praktsvin att göra.

- Man runt trettioårsåldern, Lobby Nightclub/Matkällan Sandviken, natten till söndag. Kamoflaguebyxor i färgerna vit och grå, flint samt getskägg får för sig att kalla vanliga snygga killar för bögjävlar och sedan slå på dessa. Helt omotiverat. *PANG!*

- Äldre dam smyger sig (läs hoppar med våld) på mig i den värsta stressen till bussen på Sandviken Resecentrum, försöker med hemskt sliskig röst pracka på mig "reseläsning" i form av någon flippad religiös riktning. Alltså inte Svenska Kyrkan utan något helt annat mysko som anser homosexuella, mörkhyade samt kvinnor som blivit gravida innan giftemål vara något som borde utrotas. När jag tackar nej till de små foldrarna blir denne ursinnig och förbannar mig. *PANG!*

- Fattiga äckel som inte har råd med egna skor på gymmet. Mina skor står på ny plats (eller slängda efter golvet) vid varje besök på gymmet. Skorna stannar här efter hemma och dessa skotjuvar har precis skaffat sig nya luftintag ovanför axlarna. *PANG!* *PANG!* och *PANG!*






Kommentarer
Postat av: Kristian

hahaha, jääävlar säger jag bara om jag hade vart med på första och andra panget. 3:e panget var sorgligt, men vafaaan John ;)

2010-03-10 @ 20:44:34
URL: http://kristiianuitto,blogg,se
Postat av: Stina

HAHA, klockrent inlägg!

2010-03-18 @ 21:38:26
URL: http://yrkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0