Paris - andra resan


Hemma och välbehållen från ett vårigt Frankrike. Det kommer ett fint, fantastiskt och extra ordinärt inlägg om min och Angelicas dagar i Paris. Lusten för att skriva något super-duper seriöst infinner sig inte det minsta för tillfället, det finns så himla mycket viktigt att ta tag i först. Sånt där som bara måste göras när resväskan väl står hemma i hallen; som att köpa lösviktsgodis från HEMMAKVÄLL, grundligt gå igenom mail och facebook fyra dagar tillbaka, läsa ikapp lite bloggar, vinka till dammråttorna och sträcka på benen på den plats jag tycker mest om i hela världen.

Med andra ord - håll ut.



Kommentarer
Postat av: Ammi

Välkommen hem!



Jag måste upplysa om att jag var in på Scorett här i Helsingborg och det var inte alls samma klass som i Valbo ;)

2010-03-16 @ 17:23:17
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0