Runt halsen är det nya i fickan


Det är inte alls nytt, egentligen. Bara något som borde, måste och ska blomma ut bland alla oss "Svenssons". Det är inte magväska, det är inte kamera runt halsen likt en asiatisk turist - det är plånbok runt halsen. Snyggt, lite udda och himla praktiskt.

Plånbok eller bara ett bra och praktiskt skydd för din telefon, förslagsvis iPhone. Själv har jag valt en plånbok runt halsen från NN07, i brunt läder med vit sömm. I denna förvarar jag telefon, id samt de viktigaste korten. Kontanter och kvitton får ligga kvar i plånboken från samma serie och färg.


Finns även i mörkbrun, du hittar dessa samt vanliga plånböcker på SANDEGÅRDS, Sandviken.

 

Två gånger i detta inlägg talar jag emot mig själv. Första: det blir inte det misnta udda om alla män var lika modiga som mig. Andra: inte det minsta praktiskt om du får för dig att spy utomlands inför en massa folk - då är den ivägen. Fast förstås himla snyggt ändå (minus matrester)!

En hyllning helt enkelt. Sen om det inte är någon nyhet i Stockholm eller resten av världen är en annan sak.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0