Rymdvarelse i duschen


Jag har slutat duscha. Har slutat friska upp min kropp och mitt sinne varje morgon. Gett upp att bli en ny människo redo för timmar av awsomeness. Allt detta av den enkla anlednigen att min dusch är upptagen. Får helt enkelt inte plats. Eller rättare sagt kommer inte att få plats i min skrangliga kabin.

 

Det växer en rymdvarelse i min dusch. Egentligen är det ett skelett som jag fick av min gode vän Alex. Ett skelett från roliga HOBBEX som tydligen med enkel hjälp från vatten ska växa hela sex gånger sin original storlek. COOLT! Riktigt jävla coolt. Den har på två dygn växt ungefär två centimeter... två centimeter och vipps så vart det en rymdvarelse. Det syns på huvudet. Så sjukt lätt att se.

Ingen dusch för min del. Inte för ens fanskapet vuxit färdigt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Robbabobba

Jävlarns, den vill jag se sen :)

2010-03-19 @ 16:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0