Smarto


Här om dagen gick ett efterlängtat ljus upp för mig! Nämligen hur jag beter mig för att föra över bilder från iPhonen till datorn. Det känns som en sån där sak man borde lära sig första gången luren pluggas ihop med datormaskinen - men icke. Känns lite vemodigt med tanke på att jag ser mig själv som en kille som inte ens behöver fråga om hjälp på Elgiganten. Vad gäller denna nyupptäckta kunskap så kommer den att resultera i fler bilder och annan media i bloggen. Skulle gärna vilja säga att bilder leder till mindre text för alla trötta ögon, men inte här. Fel blogg. Fel person. Här printas alldeles för långa formuleringar om allt och ingenting (mest av det sistnämda). För de som är riktigt intressanta så ska jag helt ärligt börja skriva på en bok. På riktigt, en jävla bok!

Dagen har bestått av mycket slit i butiken och många nöjda Scorett-kunder. Butiken ser lite halvt upp och ner ut för tillfället men är det REA så är det. Eller rättare sagt; är det en förbannat bra TOTAL OMBYGGNADS REA så är det.


(Dessa slitstarka och ursnygga herr-boots från Björn Borg finns i många storlekar och för skenant lågt pris!)


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0