Våffeldagen

En dag i mina öron precis som alla hjärtans dag och fettisdagen (sammeldagen), är precis hela tiden. För många gånger om året, alldeles för ofta i månaden och för många dagar i veckan för att varken jag, min plånbok eller mitt samvete ska hinna med. Egentligen är de ju bara en gång om året. Som vanligt så har jag en jävla koll på saker och ting. Just ni sitter jag och biter mig i tummen tills den sjunde maj då min bror Chris samt min käre vän Sebastian fyller år. Hur som haver så uteblir goda frasiga våfflor imorgon. Dagen innan löning för alla som arbetar inom Scorett - vilket även betyder noll cash i matkassan. Himla grått och trist det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0