Fancy jubileum!


Min arbetsplats firar hela 40 år i år! För att vara korrekt; Valbo Köpcentrum firar 40 år - alltså inte Norrlands vassaste skobutik Scorett Valbo. Men eftersom vår tjusiga butik ligger i detta köpcentrum så blir man lätt medryckt. Hela centret har blivit pimpat i form av nya fancy rastplatser, proppade med bekväma fotöljer och soffor. Allt förstås sponsrat av vår store granne IKEA Gävle. Blommor och nyputsade väggar. Ny hemsida som är så tjusig att till och med facebook blir grått. Det händer liksom något, vardagen får en liten puts som får mig och mina kunder att le. Roligt!
På tal om roligt; det är något jag hoppas på att morgondagen bjuder på, då det är stor fancy jubileumsfest för hela "Köpis" personal. Lite roligt behövs!

Vem försöker jag lura? facebook kommer aldrig bli ens i närheten av färgen grå, facebook är mitt solsken (läs liv).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0